Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Vážení hosté,
na této stránce naleznete všeobecné obchodní podmínky společnosti Premium Hotels & Resorts a.s., IČO: 247 47 092, se sídlem Revoluční 767/25, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeným MS v Praze, v oddíle B, vložka 25887 (dále jen „Správce“ nebo „Společnost“), které jsou vyžadovány a uplatňovány v provozovaných hotelech
ŠTEKL na adrese Bezručova 141, Hluboká nad Vltavou
a
ROŽMBERSKÝ DVŮR na adrese Linecká 55, Český Krumlov (dále jen hotel).
- Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi hotelem a jinou osobou.
- Tyto podmínky tedy platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.
- REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:
- rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné pouze písemně, tj. emailem,
- rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem,
- rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši uvedeného ubytování a služeb; rovněž mohou být stanoveny individuální podmínky,
- v případě, že hotel nebo host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3. tohoto článku, hotel nemusí ubytování a služby poskytnout,
- údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany.
- CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:
- cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak,
- v ceně ubytování je zahrnuto není zahrnut v ceně ubytování, tento poplatek host uhradí na recepci hotelu,
- zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit,
- při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace,
- změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace,
- ubytování je možné uhradit v hotovosti, kdy hotel akceptuje měnu CZK a EUR; v případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK nebo EUR ,
- podle zákona č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn, je hotelový host povinen předložit průkaz totožnosti (např. občanský průkaz, cestovní pas, průkaz o povolení pobytu aj.), a to za účelem zákonné povinnosti plátce odvádět poplatek z pobytu a zanesení osobních údajů hosta do evidenční knihy,
- hotel si vyhrazuje právo předběžné před autorizace karty hosta až do výše celkové částky za ubytování,
- hotel si vyhrazuje právo předběžného vyúčtování celkové částky za ubytování z předložené platební/kreditní karty hosta, stanovují-li to podmínky dané rezervace,
- v případě nedostavení se hosta v termínu rezervace je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace.
- PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:
- host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor,
- host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem,
- host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava,
- host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu,
- host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu,
- doba přihlášení do hotelu je od 14:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek,
- doba odhlášení je do 10:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za případný poplatek,
- celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval penále ve výši 5 000 CZK za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném,
- v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 10 000 CZK nebo, v nutných případech, volat policii,
- v hotelu, jeho společných prostorách, přilehlých hotelových pozemcích, jakožto i v bezprostřední blízkosti hotelu je striktně zakázáno rozdělávat oheň či používat zábavní pyrotechniku. Každé porušení tohoto zákazu je hotelovému hostu naúčtováno penále ve výši 10 000 CZK,
- ve společných prostorách hotelu, jakožto i v restauraci nebo na baru je striktně zakázáno hostům konzumovat alkoholické či nealkoholické nápoje nebo konzumovat potraviny jiné, než které si zakoupili v hotelu. Porušením tohoto zákazu je hostu naúčtováno penále ve výši 2 500 CZK,
- hotel nabízí také možnost parkování osobních motorových vozidel hotelových hostů.
- PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:
- hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu,
- v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
- tyto podmínky jsou platné od 1.1.2025 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami,
- hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám,
- případné spory vzniklé ze smlouvy o ubytování nebo v souvislostí s ní se hotel a host zavazují prvně vyřešit smírnou cestou. Pokud se případný spor vzniklý ze smlouvy o ubytování nebo v souvislosti s ní nepodaří mezi hotelem a hostem vyřešit smírnou cestou, bude tento spor řešen věcně a místně příslušným obecným soudem České republiky; k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o ubytování je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, identifikační číslo 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz,
- platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi hostem s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a hotelem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené on-line,
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie.